CaixaBank és l’entitat líder en banca minorista a Espanya, el banc de referència per a una de cada quatre persones. Consolida, a més, una posició de referència a Portugal després de l’adquisició de BPI. CaixaBank, que recull una tradició financera i social centenària, disposa d’un model de gestió diferencial que l’ha portat a convertir-se en un referent de la banca europea.
Milions de clients del Grup CaixaBank
15,7
(13,8 a Espanya)
Present en el 100% de poblacions espanyoles de més de 10.000 habitants
Actiu total del Grup CaixaBank
383.186
milions d’euros
El banc, que destaca per la seva solidesa financera, la vocació de proximitat i la seva aposta ferma per la digitalització, té com a prioritat maximitzar la qualitat de servei i la rendibilitat mantenint un model de gestió prudent, amb visió a llarg termini i un destacat compromís social. De manera coherent, la seva actuació es dirigeix a maximitzar l’aportació a l’economia del país, establir relacions estables i de confiança amb l’entorn i contribuir a la resolució dels reptes socials més urgents i a la transició cap a una economia baixa en carboni.
17 oficines de representació París, Milà, Pequín, Xangai, Hong Kong, Singapur, Nova Delhi, Dubai, Istanbul, Algèria, el Caire, Johannesburg, Santiago de Xile, São Paulo, Lima, Bogotà, Nova York
4 sucursals internacionals amb 6 oficines
Varsòvia
Marroc amb tres oficines:
Casablanca, Tànger y Agadir
Londres
Frankfurt
Sucursals:
Sucursal:
Aquest informe sintetitza, a través de dades quantitatives i qualitatives, l’impacte positiu de CaixaBank als territoris en els quals opera i el seu paper com un dels agents claus de l’economia del país.
Les dades es refereixen a l’exercici 2017, llevat d’indicació en contra, i inclouen l’impacte de CaixaBank i, quan s’ha considerat convenient i la informació estava disponible, de les seves empreses filials.
Economia
Aportació a l’economía,
l’ocupació i les finances del país
Sostenibilitat
Contribució a la transició a una economia baixa en carboni i la sostenibilitat ambiental
Confiança
Reforçament de la confiança derivada de la seva solidesa financera, cultura de la integritat, els seus professionals certificats i la seguretat dels seus serveis i foment de la formació financera
Acció Social
Foment de la inclusió financera i la previsió i impuls de programes d’acció social en col·laboració amb la Fundació Bancària ”la Caixa”
La recopilació dels indicadors s’ha basat en càlculs propis en funció de dades internes i de bases de dades i informes externs, que s’esmenten quan s’ha considerat rellevant.
La informació no financera inclosa en aquest informe ha estat verificada per Deloitte, segons l’abast i els termes expressats en el seu informe de verificació independent de l’Informe Corporatiu Integrat del Grup CaixaBank del 2017. La informació econòmica i financera s’ha obtingut dels Comptes Anuals 2017 auditats del Grup CaixaBank. Tots dos documents es poden consultar a www.CaixaBank.com.