1 | Servir el client amb el nivell màxim de qualitat |
L'excel·lència en el servei és la nostra màxima prioritat, ja que és el pilar en què es fonamenta la nostra capacitat de lideratge i creixement. A CaixaBank entenem la relació amb els clients com una relació a llarg termini que ha de crear valor compartit. Per això, tractem no només d'aconseguir la seva satisfacció, sinó també d'implantar els seus suggeriments per millorar la nostra gestió. |
2 | Desenvolupar l'acció empresarial segons els millors principis ètics i de bon govern |
A CaixaBank ens reafirmem en el nostre compromís de desenvolupar l'acció empresarial basant-nos en els millors principis ètics i de bon govern, amb una comunicació externa transparent i un compromís social present en totes les nostres actuacions empresarials i socials. |
3 | Mantenir el lideratge de la banca minorista a Espanya |
A CaixaBank mantenim el nostre compromís de liderar el negoci minorista oferint el millor servei possible als nostres clients, buscant una relació de fidelització i augmentant l'equilibri del negoci a tots els territoris. |
4 | Diversificar el negoci donant suport a les empreses |
Davant la nova dinàmica productiva i econòmica, a CaixaBank enfortim el nostre negoci i la vinculació amb les empreses. Es tracta d'una aposta per continuar diversificant els ingressos de l'entitat i reforçant el teixit productiu, tal com exigeix el nostre compromís amb el desenvolupament socioeconòmic del territori. |
5 | Fer prevaler la fortalesa financera |
Les nombroses pressions reguladores i la creixent morositat fan que la gestió de la liquiditat i la solvència siguin factors clau per al negoci. En aquest sentit, CaixaBank manté una gestió prudent i alhora exigent, la qual cosa la fa destacar com una de les entitats més sòlides del sistema financer espanyol. |
6 | Millorar la rendibilitat ajustada al risc |
En els darrers anys, les entitats financeres han patit fortes tensions en els seus comptes de resultats. En aquest context, i per tal de fer front a les dificultats imposades pel mercat, a CaixaBank intentem optimitzar totes les línies de negoci per poder maximitzar-ne la rendibilitat, sense menyscabar, però, la qualitat de servei que ens caracteritza. |
7 | Desenvolupament del lideratge directiu |
La voluntat de millora i adaptació de CaixaBank es concreta en el foment d'una actitud activa en la comunicació, la cooperació i la col·laboració interna, com a vies per continuar creixent en un entorn financer canviant. |
8 | Ser líders en innovació |
A causa del canvi que s'ha produït en els últims anys en el sector financer, cal que a CaixaBank desenvolupem la nostra capacitat d'innovació per crear noves formes de negoci que s'adaptin a les necessitats canviants dels clients i al repte que plantegen els nous competidors. A CaixaBank som sensibles als canvis que es produeixen a la societat i, per aquest motiu, contínuament intentem plantejar la nostra activitat de manera diferent. |
9 | Avançar en la internacionalització |
La globalització està redefinint els mercats, els negocis i les necessitats dels clients. Davant d'aquesta nova configuració de la realitat econòmica, a CaixaBank apostem per la internacionalització del negoci en economies amb un gran potencial de creixement, estrenyent la col·laboració amb els socis internacionals i facilitant l'expansió dels nostres clients. |
1 | Servir el client amb el nivell màxim de qualitat |
L'excel·lència en el servei és la nostra màxima prioritat, ja que és el pilar en què es fonamenta la nostra capacitat de lideratge i creixement. A CaixaBank entenem la relació amb els clients com una relació a llarg termini que ha de crear valor compartit. Per això, tractem no només d'aconseguir la seva satisfacció, sinó també d'implantar els seus suggeriments per millorar la nostra gestió. |
2 | Desenvolupar l'acció empresarial segons els millors principis ètics i de bon govern |
A CaixaBank ens reafirmem en el nostre compromís de desenvolupar l'acció empresarial basant-nos en els millors principis ètics i de bon govern, amb una comunicació externa transparent i un compromís social present en totes les nostres actuacions empresarials i socials. |
3 | Mantenir el lideratge de la banca minorista a Espanya |
A CaixaBank mantenim el nostre compromís de liderar el negoci minorista oferint el millor servei possible als nostres clients, buscant una relació de fidelització i augmentant l'equilibri del negoci a tots els territoris. |
4 | Diversificar el negoci donant suport a les empreses |
Davant la nova dinàmica productiva i econòmica, a CaixaBank enfortim el nostre negoci i la vinculació amb les empreses. Es tracta d'una aposta per continuar diversificant els ingressos de l'entitat i reforçant el teixit productiu, tal com exigeix el nostre compromís amb el desenvolupament socioeconòmic del territori. |
5 | Fer prevaler la fortalesa financera |
Les nombroses pressions reguladores i la creixent morositat fan que la gestió de la liquiditat i la solvència siguin factors clau per al negoci. En aquest sentit, CaixaBank manté una gestió prudent i alhora exigent, la qual cosa la fa destacar com una de les entitats més sòlides del sistema financer espanyol. |
6 | Millorar la rendibilitat ajustada al risc |
En els darrers anys, les entitats financeres han patit fortes tensions en els seus comptes de resultats. En aquest context, i per tal de fer front a les dificultats imposades pel mercat, a CaixaBank intentem optimitzar totes les línies de negoci per poder maximitzar-ne la rendibilitat, sense menyscabar, però, la qualitat de servei que ens caracteritza. |
7 | Desenvolupament del lideratge directiu |
La voluntat de millora i adaptació de CaixaBank es concreta en el foment d'una actitud activa en la comunicació, la cooperació i la col·laboració interna, com a vies per continuar creixent en un entorn financer canviant. |
8 | Ser líders en innovació |
A causa del canvi que s'ha produït en els últims anys en el sector financer, cal que a CaixaBank desenvolupem la nostra capacitat d'innovació per crear noves formes de negoci que s'adaptin a les necessitats canviants dels clients i al repte que plantegen els nous competidors. A CaixaBank som sensibles als canvis que es produeixen a la societat i, per aquest motiu, contínuament intentem plantejar la nostra activitat de manera diferent. |
9 | Avançar en la internacionalització |
La globalització està redefinint els mercats, els negocis i les necessitats dels clients. Davant d'aquesta nova configuració de la realitat econòmica, a CaixaBank apostem per la internacionalització del negoci en economies amb un gran potencial de creixement, estrenyent la col·laboració amb els socis internacionals i facilitant l'expansió dels nostres clients. |