A CaixaBank entenem la innovació com una via per millorar el nivell de servei als clients i generar noves fonts d’ingressos, anticipant-nos als canvis socials i a les tendències tecnològiques.
Per aconseguir aquest doble objectiu, resulten fonamentals els factors següents:
El 2013 es fa èmfasi en la mobilitat de clients i empleats, les tecnologies socials, la gestió de dades per a la millora de la presa de decisions, la digitalització i automatització de processos, i els canvis en la relació amb el client.
Al Centre d’Innovació Digital ”la Caixa” - IBM es treballa amb les últimes tecnologies, capacitats de recerca i innovacions en els processos de negoci perquè CaixaBank pugui incrementar el valor del seu negoci. Amb Oracle, CaixaBank treballa en el camp del Big Data, que, a través de la gestió massiva de dades, ha d’agilitar el procés de presa de decisions, i el desenvolupament de nous serveis i productes.
Se celebra la tercera edició del FinAppsParty, concurs que premia les millors idees per a aplicacions mòbils en relació amb els temes proposats per CaixaBank. S’hi presenten 37 projectes, concebuts per 46 equips, amb 122 participants.
El model d’innovació de CaixaBank fomenta la intel·ligència col·lectiva i la cocreació. Per poder dur-lo a terme, és fonamental la participació de clients i empleats.
A CaixaBank entenem la innovació com una via per millorar el nivell de servei als clients i generar noves fonts d’ingressos, anticipant-nos als canvis socials i a les tendències tecnològiques.
Per aconseguir aquest doble objectiu, resulten fonamentals els factors següents:
El 2013 es fa èmfasi en la mobilitat de clients i empleats, les tecnologies socials, la gestió de dades per a la millora de la presa de decisions, la digitalització i automatització de processos, i els canvis en la relació amb el client.
Al Centre d’Innovació Digital ”la Caixa” - IBM es treballa amb les últimes tecnologies, capacitats de recerca i innovacions en els processos de negoci perquè CaixaBank pugui incrementar el valor del seu negoci. Amb Oracle, CaixaBank treballa en el camp del Big Data, que, a través de la gestió massiva de dades, ha d’agilitar el procés de presa de decisions, i el desenvolupament de nous serveis i productes.
Se celebra la tercera edició del FinAppsParty, concurs que premia les millors idees per a aplicacions mòbils en relació amb els temes proposats per CaixaBank. S’hi presenten 37 projectes, concebuts per 46 equips, amb 122 participants.
El model d’innovació de CaixaBank fomenta la intel·ligència col·lectiva i la cocreació. Per poder dur-lo a terme, és fonamental la participació de clients i empleats.