CaixaBank consolida el lideratge gràcies al millor equip humà

Disposar d’un equip humà preparat i dinàmic és un dels reptes principals del Pla Estratègic 2015-2018 de CaixaBank. Oferir la millor formació, adaptar l’estructura de compensació, implantar polítiques que apoderin els empleats i reforçar la meritocràcia i la diversitat són punts clau per consolidar el lideratge de CaixaBank dins del sector financer espanyol i aconseguir una rendibilitat recurrent per sobre del cost de capital.

La millor formació, els millors professionals

La millor formació, els millors professionals

L’oferta de formació s’adapta a les necessitats del negoci i posa en valor el desenvolupament de les competències crítiques a través d’un model d’aprenentatge basat en cinc escoles de formació: Comercial, Riscos, Finances, Habilitats i Rendiment Sostenible.

Des de fa quatre anys, i amb l’objectiu que els professionals de la xarxa comercial ofereixin valor afegit als clients, CaixaBank ha apostat per un model de formació certificat per experts externs per garantir el coneixement avançat, així com un rigorós compliment ètic. La companyia fixa com a objectiu per a l’any 2018 assolir un 95% d’empleats certificats en competències i segments clau.

Més informació 

Empowerment: el lideratge transformador

Empowerment: el lideratge transformador

L’objectiu de CaixaBank és impulsar un model de gestió descentralitzada, amb empowerment, a través de programes de desenvolupament professional que potenciïn la delegació de responsabilitats i la mobilitat interdepartamental.

En aquest sentit, tots els programes de desenvolupament directiu estan enfocats a alinear i reforçar les competències directives de les persones que ocupen llocs crítics a l’entitat. Així mateix aquests programes desenvolupen el nostre model de Lideratge Transformador, que es fonamenta en el paper del líder al servei i amb un marcat caràcter ètic i desenvolupador de persones.

Meritocràcia i diversitat

CaixaBank implementa la cultura de la meritocràcia a tota l’organització i fomenta la diversitat en els equips i en els diferents nivells directius. El talent es gestiona de manera individualitzada, mitjançant un sistema d’avaluació que garanteix l’objectivitat i la igualtat d’oportunitats i que valora les competències clau i la contribució professional.

Més informació 

Representativitat de la dona

La presència de dones en llocs de responsabilitat dins de la companyia creix de manera progressiva, i els avenços s’han materialitzat en un 33% de posicions directives. Esperem arribar a un 36% de representativitat, en la línia que estableix el Pla Estratègic 2015-2018, per a l’any 2016.