CaixaBank CaixaBank

L’experiència del client, clau per al creixement

CaixaBank posa l’experiència del client al centre de la seva activitat dissenyant productes i serveis amb l’objectiu de finançar el màxim nombre de persones d’una manera flexible, àgil i responsable.

Els clients de CaixaBank disposen d’una operativa de finançament de les seves compres, de manera digital i sense documentació, en 13.000 comerços i concessionaris partners. Aquesta experiència permet el finançament de les compres 100% en línia, des de qualsevol lloc i dispositiu.

Els serveis i els productes one click, de pagament amb mòbil o tecnologia contactless, impulsats per les oficines i la banca digital de CaixaBank, són la clau per al creixement de l’activitat de consum, que actualment promou préstecs preconcedits com el Click&Go (100% en línia) o la Visa&Go (amb fraccionament de pagaments).

El procés de millora és continu, i s’ha traduït en una nova organització per accelerar el creixement basat en l’experiència del client, amb la creació de la unitat de Global Customer Experience, responsable, entre d’altres, de l’àrea de finançament al consum anomenada Enjoy!.

CARTERA DE NEGOCI DE CONSUM EL DESEMBRE DEL 2017
CARTERA DE NEGOCI DE CONSUM EL DESEMBRE DEL 2017
EVOLUCIÓ DEL CRÈDIT AL CONSUM – NOU NEGOCI
EVOLUCIÓ DEL CRÈDIT AL CONSUM – NOU NEGOCI
  • Finançament punts de venda partners
  • Finançament oficines CaixaBank

Innovació en la comercialització

L’entitat és pionera en el sector del finançament al consum amb iniciatives innovadores que li han permès ser el primer banc al món a oferir amb èxit vehicles als seus clients de la mà de marques com ara Seat, Fiat i Toyota, i ser el primer banc a Espanya a oferir finançament de productes tecnològics, alarmes i viatges, entre d’altres.

A través de l’extensa xarxa d’oficines, ha posat al capdavant el finançament d’articles pensats especialment per a les llars i les famílies. Les noves oficines Store ofereixen al client una àmplia exposició d’articles subjectes a finançament (des d’un mòbil fins a un cotxe). Aquest nou concepte ha revolucionat el model de comercialització de la banca i ha permès donar resposta als comportaments i les necessitats dels clients. D’aquesta manera, des de l’any 2014 s’han finançat més de 439.000 articles i més de 10.000 vehicles.

EVOLUCIÓ D’ARTICLES FINANÇATS 2014-2017
EVOLUCIÓ D’ARTICLES FINANÇATS 2014-2017

Inclou: televisors, mòbils, alarmes i altres articles de la llar

Aliances estratègiques

CaixaBank aposta per un pla de creixement mitjançant acords estratègics de llarga durada amb els líders de productes del sector de la distribució. La companyia, amb Enjoy!, l’àrea de negoci de consum de CaixaBank, es posiciona en el sector dels electrodomèstics gràcies als acords amb MediaMarkt i Fnac, en el sector dels mobles amb Ikea o en el sector de la seguretat per a la llar amb l’acord amb Securitas Direct. Altres exemples d’aquestes aliances estratègiques són Samsung, Kymco, Porsche i Tesla.

Dins d’aquest pla d’impuls al finançament al consum, el desenvolupament de nous models de venda és una palanca important. Fruit d’això, destaca l’acord amb Telefónica amb la creació de la joint venture Telefónica Consumer Finance el 2015, per al finançament de dispositius. Al seu torn, amb la compra recent del 50% de FinanDIA EFC, la filial de la cadena de supermercats DIA, CaixaBank estableix una aliança estratègica amb el líder del sector de la distribució d’alimentació.

L’evolució d’aquestes iniciatives i d’altres innovacions es presenta com la base per al creixement futur d’Enjoy!, l’àrea de negoci de finançament al consum del grup.

FINANÇAMENT A TRAVÉS DEL PUNT DE VENDA
Finançament a través del punt de venda
TORNAR